Prekių pristatymas

Prisijunkite prie mūsų elektroninės  parduotuvės „klovas.lt“  ir prekę  įsigysite neišeidami iš namų. Elektroninėje parduotuvėje įsigytas prekes, pasirinkus pristatymą į namus ar nurodytu adresu, pristatome į bet kurią Lietuvos vietą iki 5 darbo dienų (jei prekės aprašyme nenurodytas kitas terminas) po Jūsų apmokėjimo ir pinigų įskaitymo į A.Klovo įmonės sąskaitą. Dėl tikslaus pristatymo laiko su Jumis susisieksime Jūsų nurodytu telefonu.

Pristatymo kainos

  • Jei užsakymo suma  iki 30,- EUR prekės visoje Lietuvoje pristatomos už 4,- EUR papildomą mokestį.
  • Jei užsakymo suma  nuo 31,EUR ir daugiau prekės visoje Lietuvoje pristatomos nemokamai.
  • *Pristatymo į Kuršių Neriją mokestis - 20,- EUR.

Prekių atsiėmimas

  • Prekių pristatymo metu patikrinkite su Pardavėju arba jo įgaliotu atstovu siuntos būklę, prekių kiekį, kokybę ir komplektiškumą. Jums pasirašius siuntos perdavimo – priėmimo dokumente (važtaraštyje, manifeste, PVM sąskaitoje – faktūroje), laikoma, kad siunta yra perduota tinkamos būklės. Jei pastebėjote siuntos pažeidimą, pažymėkite siuntos perdavimo – priėmimo dokumente (važtaraštyje, manifeste) bei, dalyvaujant Pardavėjui ar jo atstovui, surašykite laisvos formos siuntos pažeidimo aktą.
  • Jūs taip pat galite atsiimti prekes iš Pardavėjo parduotuvių:
    • Paliūniškio 2b, Panevėžys
    • Turgaus a. 15 Šiauliai
  • Prekes gali atsiimti tik užsakymą pateikęs asmuo arba asmuo, nurodytas užsakymo pateikimo metu. Atsiimant prekes būtina su savimi turėti ir Pardavėjo darbuotojui pateikti galiojantį asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą (asmens tapatybės kortelę, pasą ar naujo pavyzdžio vairuotojo pažymėjimą).

Prekių garantijos ir prekių grąžinimas

  • Visoms prekėms suteikiama gamintojo garantija, kurios sąlygas ir terminus rasite prekių aprašymuose bei garantiniuose talonuose. Prekės gamintojo garantiniai įsipareigojimai galioja tik tuo atveju, jei nepažeistos prekės eksploatavimo sąlygos. Jeigu turėsite kokių nors problemų dėl prekių kokybės, rekomenduojame Jums kreiptis tiesiai į įgaliotuosius prekių aptarnavimo centrus, kurių kontaktinę informaciją Jūs rasite prekės garantiniame talone.
  • Juridiniams asmenims ir komercijai tikslais naudojamiems gaminiams suteikiamos garantijos:
  • Garantijos terminas taikomas/netaikomas pagal gamintojų nustatytus garantinius terminus ar tarpusavio sutarimu.
  • Norėdami išvengti nesusipratimų, primygtinai prašome Jūsų atidžiai perskaityti prekės eksploatavimo instrukciją, garantinių įsipareigojimų ir nemokamo serviso aptarnavimo sąlygas, taip pat patikrinti, ar teisingai užpildytas garantinis talonas. Garantinis talonas galioja tik tuomet, kai jame teisingai ir tiksliai nurodytas prekės modelis, gaminio serija, numeris, pardavimo data, yra uždėtas pardavėjo antspaudas su jo įgalioto asmens parašu ir Jūsų parašas.
 
Pateikdami prekę garantiniam remontui, būtinai pateikite prekės garantinį taloną arba kitą įsigijimo dokumentą. Garantijos galiojimo metu garantinis remontas atliekamas nemokamai.
 
Tuo atveju, jei nusipirkę prekę pastebėjote, kad ji yra nekokybiška, Jūs turite teisę grąžinti tokią prekę mums per 7 (septynias) darbo dienas nuo pristatymo Jums dienos. Tokiu atveju netinkamos kokybės prekė nemokamai pakeičiama į kokybišką prekę arba Jums grąžinami sumokėti pinigai.
 
Norint aukščiau nurodytais atvejais grąžinti prekę mums atgal (išskyrus garantinį aptarnavimą), reikia informuoti mus skyriuje „Kontaktai“ nurodytais susisiekimo būdais.


KOKYBIŠKŲ PREKIŲ GRĄŽINIMAS

Jūs turite teisę, nenurodydami priežasties, tačiau patys apmokėdami prekės pristatymo išlaidas, per 14 (keturiolika) dienų (nuo prekės pristatymo dienos) atsisakyti prekės. Vartotojo teisė atsisakyti nuotolinės sutarties ir ne prekybos patalpose sudarytos sutarties netaikoma šioms sutartims:***

  • paslaugų sutartims, pagal kurias paslaugos vartotojui visiškai suteiktos, jeigu prieš paslaugų teikimą buvo gautas vartotojo aiškus sutikimas ir pripažinimas, kad jis neteks teisės atsisakyti sutarties, kai verslininkas visiškai įvykdys sutartį;
  • sutartims dėl pagal specialius vartotojo nurodymus pagamintų prekių, kurios nėra iš anksto pagamintos ir kurios gaminamos atsižvelgiant į vartotojo asmeninį pasirinkimą ar nurodymą, arba dėl prekių, kurios yra aiškiai pritaikytos vartotojo asmeninėms reikmėms;
  • sutartims dėl greitai gendančių prekių ar prekių, kurių galiojimo laikas yra trumpas;
  • sutartims dėl supakuotų prekių, kurios buvo išpakuotos po pristatymo ir kurios yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių;
  • sutartims dėl prekių, kurios po pristatymo dėl savo pobūdžio neatskiriamai susimaišo su kitais daiktais;
  • sutartims, sudarytoms vartotojui pateikus verslininkui konkretų prašymą dėl šio atvykimo tam, kad būtų atlikti skubaus remonto ar priežiūros darbai. Jeigu šiuo atveju verslininkas suteikia daugiau papildomų paslaugų, negu vartotojas konkrečiai nurodė, arba parduoda daugiau papildomų prekių, negu būtina remonto ar priežiūros darbams atlikti, toms papildomoms paslaugoms ar prekėms taikoma teisė atsisakyti sutarties;
  • sutartims, sudarytoms viešajame aukcione;
  • sutartims dėl apgyvendinimo, prekių vežimo, automobilių nuomos, viešojo maitinimo ar laisvalaikio paslaugų, jeigu sutartyje nustatyta konkreti paslaugų teikimo data ar laikotarpis;
  • sutartims dėl skaitmeninio turinio teikimo, jeigu skaitmeninio turinio teikimas buvo pradėtas vartotojui iš anksto aiškiai sutikus ir pripažinus, kad dėl to jis praras teisę atsisakyti sutarties;
  • juridiniams asmenims.

***Suderinta su LR Civilinio kodekso 6.22810 str.

Kai kurių aukščiau išvardintų sudarytų sutarčių atsisakymo terminas pasibaigia po 14 (keturiolikos) dienų:

  • kai sudaroma sutartis dėl paslaugų – nuo sutarties sudarymo dienos;
  • kai sudaroma prekės pirkimo–pardavimo sutartis, nuo tos dienos, kurią Jūs ar Jūsų nurodytas asmuo, išskyrus vežėją, gauna užsakytą prekę arba:

2.1. jeigu Jūs vienu užsakymu užsakėte daugiau negu vieną prekę ir prekės pristatomos atskirai, – nuo tos dienos, kurią Jūs ar Jūsų nurodytas asmuo, išskyrus vežėją, gauna paskutinę prekę;

2.2. jeigu prekė pristatoma skirtingomis partijomis arba dalimis, – nuo tos dienos, kurią Jūs ar Jūsų nurodytas asmuo, išskyrus vežėją, gauna paskutinę partiją ar dalį. Nutarę atsisakyti prekės, turite pateikti laisvos formos pareiškimą (el. paštu, faksu arba popierine forma pridedant prie grąžinamos prekės), kuriame būtų išdėstytas Jūsų sprendimas atsisakyti prekės. Pirkėjui tenka visos su prekės grąžinimu per 14 (keturioliką) dienų susijusios išlaidos ir rizika. Ne vėliau kaip per 14 dienų nuo Jūsų pranešimo apie prekės atsisakymą pateikimo dienos ir prekės sugrąžinimo mums, mes Jums grąžinsime visas Jūsų sumokėtas sumas, išskyrus Jūsų apmokėtas prekių pristatymo išlaidas, perkant prekę. Mes atliksime tokį grąžinimą atlikdami bankinį pavedimą į Jūsų nurodytą banko sąskaitą Lietuvoje. 


Per 14 dienų grąžinamos prekės turi būti tvarkingos:

  • grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje, tokioje kokioje gavote iš pardavėjo;

  • prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;

  • prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (švari, nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kiti originaliai komplektacijai būdingi priedai);

  • grąžinamos prekės komplektacija turi būti nepakitusi, tokia kokia buvo įteikta pirkėjui;
  • 
grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą arba garantinį taloną (jei jis buvo išduotas);

  • grąžinant prekes, jos negali būti nei karto naudotos;
  • 
grąžinama prekė turi būti saugiai supakuota, rekomenduojama supakuoti į tą patį įpakavimą, kokiame gavote iš pardavėjo;


Atkreipiame Jūsų dėmesį:

  1. Negrąžinsime Jūsų papildomų išlaidų, kurios susidarė dėl to, kad Jūs aiškiai pasirinkote kitą, negu mūsų pasiūlytas pigiausias įprastinis prekės pristatymo būdas;
  2. 
Jūs atsakote už prekės vertės sumažėjimą, atsiradusį dėl veiksmų, nebūtinų prekės pobūdžiui, savybėms ir veikimui nustatyti.

  3. Pardavėjas neprivalo tenkinti vartotojo reikalavimo pakeisti arba grąžinti prekių įsigytų fizinėje parduotuvėje, kurios įeina į Mažmeninės prekybos taisyklių 17 punktą.